In het kader van het optimaliseren van onze administratieve processen, hebben we gezocht naar een kostenefficiënte en praktische oplossing om onze bestaande werkwijze aan te vullen. FM Module bleek perfect aan te sluiten bij onze behoeften vertelt Leon Wielders, penningmeester bij VvE Bungalowpark Zwiggelterveld.

Door middel van de integraties met Snelstart hebben we verschillende potentiële leveranciers onderzocht en meerdere demonstraties bijgewoond.

Dankzij deze oplossing kunnen we efficiënter werken en hebben we continu zicht op lopende inkoopfacturen, zelfs wanneer we niet aanwezig zijn. Zelfs een andere collega kan tijdelijk onze taken overnemen bij afwezigheid. We zijn minder afhankelijk van fysieke aanwezigheid op kantoor, en de webversie biedt ook de mogelijkheid tot controle op afstand.

De software voldoet aan onze verwachtingen en ondersteunt onze huidige factuurverwerkingsprocessen. Het vereist weinig uitleg of training om ermee aan de slag te gaan, aangezien de FM Module intuïtief werkt en zeer gebruiksvriendelijk is.

Met functies zoals triggers en automatische toewijzing van vaste facturen aan de juiste grootboekrekeningen kunnen we onze processen nog verder stroomlijnen. Standaardinstellingen kunnen vooraf worden gedefinieerd, wat tijd bespaart.

De mogelijkheid van Scan & Herken van factuurinformatie en de naadloze integratie met Snelstart zijn waardevolle toevoegingen. Bovendien kunnen we tijdens het workflowproces nieuwe crediteuren aanmaken en facturen alvast verwerken.

De FM Module is met name geschikt voor het midden- en kleinbedrijf, waar ondernemers op zoek zijn naar een gebruiksvriendelijke oplossing tegen betaalbare kosten.

Nieuwsgierig naar andere verhalen?
Lees ook de klantervaring van andere bedrijven.